Ik ben door m'n titels heen - Reisverslag uit Brest, Frankrijk van Adriaan Doorn - WaarBenJij.nu Ik ben door m'n titels heen - Reisverslag uit Brest, Frankrijk van Adriaan Doorn - WaarBenJij.nu

Ik ben door m'n titels heen

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

16 Juni 2015 | Frankrijk, Brest

Gisteravond heb ik een soort afscheidsavond gehouden voor m'n vrienden van Bretons. Mensen hadden crêpes gemaakt, tosti's en far, chips meegenomen, dipsausjes en cider. Er was genoeg te eten en te drinken, veel te veel eigenlijk.
Na een toost met Bretonse kir kreeg ik een leuk aandenken: een superschattige hermelijnenknuffel met een kaart. De hermelijn heeft zelfs een strikje om met hun namen erop genaaid!
Aan het eind kwam het echte afscheid van de meesten en ik ben nu nog een beetje melancholisch. Ik heb nog lang niet het gevoel dat ik klaar ben om afscheid te nemen van hier, van de mensen die een jaar lang toch mijn vrienden en familie zijn geworden. Mensen die je naar de dokter willen slepen als je ziek ben, die je helpen met het leven in het algemeen en zoveel gezelligheid geven. Het vooruitzicht dat ze voortaan zo ver weg zullen zijn, dat doet een beetje pijn.

Als ik eenmaal m'n Nederlandse familie en vrienden weer zie, zal dit vast wel weer overgaan, de tijd zal het leren; on verra!

Dit moest ik eventjes kwijt :)

  • 16 Juni 2015 - 12:15

    Ma:

    Komt goed!

  • 16 Juni 2015 - 14:16

    Liz:

    Afscheid nemen is niet leuk, maar je leuke herinneringen blijven en wij kijken naar je uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 12466

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Bretagne, Brest en Bretons

Landen bezocht: