Back to normal - Reisverslag uit Brest, Frankrijk van Adriaan Doorn - WaarBenJij.nu Back to normal - Reisverslag uit Brest, Frankrijk van Adriaan Doorn - WaarBenJij.nu

Back to normal

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

07 September 2014 | Frankrijk, Brest

Na een vertwijfeld gevoel gehad te hebben over de aard van mijn zijn in dit mooie oord aan zee, moet het leven weer terug naar normaal.

Gister een voorzichtige poging gewaagd om dat voor elkaar te krijgen, namelijk door patat te gaan eten! Want zaterdag: patatdag! Nu zijn er hier niet veel snackbarren en dergelijken, dus de keus was schamel, dus de patat ook, maar ik heb het geprobeerd! Ook had ik chips gekocht voor de zondag want zondag: chipsdag! Dat was meer geslaagd dan de patat gelukkig. Of ik vandaag dan ook brood met soep ga eten valt nog te bezien, de soep gaat sowieso niet lukken met de weinige ingrediënten die ik heb.. Niksen, boekje lezen en muziek luisteren kunnen wel heel goed gelukkig. Nu alleen niet met uitzicht op een metrobaan, maar een prachtige baai met dobberende zeilbootjes en heel veel zon.

Vandaag ook weer naar de kerk geweest en daar door de vrouw van de dominee uitgenodigd om volgende week te komen eten! Hele aardige mensen zijn het, waardoor ik me ook meer thuis voel.

Morgen dan ook weer op naar de universiteit, zoals het een student betaamt. Ik weet alleen m'n rooster nog niet, waardoor ik me ook weer meer in Leiden waan, waar het leven zo goed geregeld en georganiseerd is (ahum). Dus ik ga maar gewoon en zal het wel zien.. Het blijft een avontuur.

  • 07 September 2014 - 16:48

    Linda Wijnbelt:

    Goed te horen dat je volgende week aan t gewone leven gaat beginnen en ook een eetafspraak hebt, komt helemaal goed, erg leuk om je belevenissen te lezen, groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 12455

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Bretagne, Brest en Bretons

Landen bezocht: